Hakkımızda

Hakkımızda.

DÜŞÜNDÜĞÜNÜZDEN DAHA FAZLASI

Pardy Group olarak, işinde en iyi olmanın sırrını bize güvenen markalarla onların hikayelerine eşlik ederek paylaşıyoruz!

2016 yılında başlayan şirketleşme serüvenimiz,2021 yılında Pardy Group çatısı altında kurumsallaşarak büyüdü. Çok sektörlü ve dinamik bir şirketler grubu olarak Türkiye ve uluslararası arenada hizmet vermekteyiz. Bünyemizde Netch Media, Pardy Jewelry, Pardy Prodüksiyon, Red Grain ve Çağdaş Başaran Menajerlik gibi farklı alanlarda uzmanlaşmış şirketleri barındırırken, film, dizi, belgesel yapımcılığından kuyumculuğa, reklam filmi ve video prodüksiyon hizmetlerinden oyuncu menajerliğine kadar geniş bir yelpazede kaliteli ve etkileyici hizmetler sunmaktayız.

Ben Hayatımda Hiç


Dijital Platform Dizi

Vizyonumuz

Dünya genelinde izleyicilere etkileyici ve ilham veren içerikler sunarak, sanatın derinliğiyle teknolojinin ileri imkanlarını bir araya getirerek sinema sektöründe belirleyici bir rol oynamayı hedefliyoruz. Kültürel çeşitlilikle zenginleştirilmiş, yenilikçi yaklaşımlarımızla, sektörde lider bir pozisyon alarak, izleyicilere eşsiz ve unutulmaz deneyimler yaratmayı vizyonumuz olarak belirliyoruz.

Misyonumuz

Misyonumuz, yaratıcı ve yetenekli bir ekiple medya ve film yapımında mükemmeliyeti hedeflemektir. Hikayelerimizle insanların duygusal bağ kurmasını, düşünmelerini ve hayal etmelerini sağlayarak dünya genelinde izleyici kitlesi oluşturmak istiyoruz. İnsanların farklı kültürleri ve perspektifleri anlamalarına yardımcı olmak için çeşitlilik ve kapsayıcılığı teşvik ediyoruz.

Çalışma Politikamız

Netch Media, Pardy Production, Çağdaş Başaran Menajerlik, Pardy Jewelry ve Redgrain Stüdyo'nun çeşitliliğini ve uzmanlığını kucaklayarak mükemmeliyetçi bir yaklaşım benimseriz. Ekip çalışmasına, etik değerlere ve kaliteye olan bağlılığımızla sektörlerde öncü olmayı sürdürüyoruz. Müşterilerimize ve paydaşlarımıza yenilikçi, sürdürülebilir ve değer katan çözümler sunma taahhüdünde bulunuyoruz.

Kerem KURTULUŞ

PARDY GROUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI​

Sevdiğim şeyleri yaparak başlayan bir iş hayatım oldu. Lise yıllarımda zevk için yazdığım şeyler ve keyif için çektiğim fotoğrafların üniversite yıllarında bana para kazandıracak birer unsura dönüşeceğini hiç düşünmemiştim. İnsan sevdiği işi yaparsa bir ömür çalışmazmış derlerdi, ben de bir ömür sevdiğim şeyler yapmaya karar verdiğimde üniversite yıllarındaydım. Sonra bir şeyi fark ettim. Hayallerimin ticarileşmediği sürece gerçekleşmeyeceğini ve neden çok çalışmam gerektiğini de anlamlandırdım.

Her başarılı insanda bulunan tek bir özellik vardır. Çalışmak. Başarılı olabilir miyiz bunu zaman gösterecek ama çalışmaya devam edeceğimi biliyorum.
Film yapma hayaliyle çıktığımız bu yolda kendi ticari döngümüzü de sağlamak için bir yapı kurmaya hayal ettik.

Bunun için çok çalıştık, derneklerde görev aldık, mesleğimizle alakalı eğitimlere katıldık ve en önemlisi işi, iş yaparak geliştirdik. Yani zamanla tecrübemize tecrübe kattık.
Medya sektörü, insan kazanma ve müşteri memnuniyeti sağlama konularında büyük bir öneme sahip. Bu sektördeki başarının temeli, müşterilere değerli içerik sunmak ve onları etkilemekten geçer. İyi bir içerik üretimi ve müşteri odaklı bir yaklaşım, uzun vadeli başarının anahtarını oluşturuyor. Aynı zamanda, medya sektöründe rekabetin yoğun olduğunu unutmamakta fayda var. Bu nedenle, izleyicileri çekmek ve onları memnun etmek için sürekli olarak kaliteyi artırmak ve yenilikçi stratejiler geliştirmek gerekiyor işte biz de tam bu noktada markalara hayal ettiklerini veriyoruz.
Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş olur.

Kesinlikle, sektörde en iyi olmanın anahtarı, sürekli olarak daha ileri gitmeyi hedeflemek. Başarı, hiçbir zaman statik bir hedef olarak değil, dinamik bir süreç olarak ele almak gerekir. İyi olmak, bugünkü başarıları değil, gelecekteki potansiyeli görmek anlamına gelir. Her gün daha iyi bir içerik üretmek, müşteri memnuniyetini artırmak ve rakiplerden öne geçmek için sürekli olarak yeni yollar aramak önemli. En önemlisi de yapılan her işe sanatsal bir bakış açısıyla bakabilmek.

İnovasyon, yaratıcılık ve öğrenme isteği, sektörde en iyisi olma yolunda ilerlemenin anahtarıdır. Bu nedenle, kendinizi ve işinizi her gün daha da geliştirmek için sürekli olarak ileriye taşımalısınız.
Biz Pardy Group olarak büyümeye, katma değer sağlamaya, ülkemizi ve kültürümüzü tüm dünyada pazarlamaya ve en önemlisi tüm bunlara yaparken ekip olarak mutlu yaşayıp keyif almaya gayret ediyoruz.
Bir gün yolumuzun kesişeceği ve bugünden önce yolumuzun kesiştiği tüm yol arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.

Şirketlerimiz.